اکورد ایران خاک دلیران روزبه نعمت اللهی
♪♫تار تا گيتار♪♫
وبلاگي براي علاقه مندان موسيقي
تاريخ : شنبه 17 تير 1391برچسب:, | نویسنده : مريم

 اکورد ایران خاک دلیران - روزبه نعمت اللهی ۴/۴

 

 

 

Am                               Dm                     E                         Am

آبی قلب تو خلیج فارس و هرمز              سینه به سینه ات سلسله کوه البرز

F               Dm                                 F

وسعت نام تو ، وسعت نام خورشید        جلوه ی خاک تو ، قرمز و سبز و سپید

E                       F                Dm              Am

این نه منم من ، نه من منم من ذره خاک وطنم من ذره خاک وطنم هی

Am              E                         F                Dm

ایران خاک دلیران ، ایران غرش شیران ایران همیشه جاویدان

Am                           Dm                E                            Am

شبنمی از جنگل شمال ، ایرانی           دیده به دریایی از کمال ، ایرانی

 E                    F                G               Dm                            F

محو جمیلی از آن جمال ، ایرانی         ایرانی پهلوان ، ایرانی مهربان ، ایران وطن من

Am               E                 F              Dm

ایرانی قهرمان ، ایرانی پهلوان از ارس تا خلیج وطن من

E             G             Dm                             F              Dm           Am

خون سیاوش ، کمان آرش مهد شهیدان ، غرور آتش خانه ایمان به لطف یزدان هی

Am               E                         F                  Dm

ایران خاک دلیران ، ایران غرش شیران ایران همیشه جاویدان

Am                       Dm                       E                           Am

رستم و سهراب قصه ها ، ایرانی                شیرین و فرهاد عاشقا ، ایرانی

 Am                      Dm                 Dm                    F

اهل وفا صلح و صفا ، ایرانی          ایرانی مهربان ، ایرانی قهرمان

Am               E

ایـــــــــــــــران ، وطــــــــــــــــــن من

تو وقت خیلی کمی درش اوردم اگه ایرادی داشت حتما بگید
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پیج رنک

فال حافظ